.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین ره آورد نجفی در میراث مازندران؛
خانه نشینی 160 نیروی پروژه ای میراث فرهنگی
شمال نیوز: برخی از کارکنانی که در لیست بیکاری قرار دارند حداقل 18 تا 20 سال به همین منوال با این سازمان همکاری می‌کردند/ به‌کار گیری این افراد با مصوبه بود و در حال حاضر اعتباری برای اجرای این مصوبات نداریم !

160 نفر از پرسنل پروژه‌ای و حق‌التدریسی میراث فرهنگی مازندران به دلیل عدم تخصیص اعتبار از کار بیکار شدند.

به گزارش شمال نیوز، تعدادی از پرسنل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران خبر از بیکاری 160 نفر از نیروهای این سازمان را اطلاع دادند.

یکی از کارمندانی که قرار است حکم تسویه حساب و پایان کارش همین روزها امضاء شود بیان داشت: به عنوان نیروی پروژه‌ای و حق‌التدریسی به مدت پنج سال در این سازمان مشغول فعالیت هستم.

وی تصریح کرد: غیر از من 159 نفر از پرسنل این سازمان که در قالب نیروهای پروژه‌ای و حق‌التدریسی و طرح‌های عمرانی مشغول فعالیت هستند قرار است که از کار بیکار شوند.

*خروج کارگرانی با 18 تا 20 سال سابقه کار

این کارمند که تاکید کرد نامش فاش نشود،بیان داشت: برخی از کارکنانی که در لیست بیکاری قرار دارند حداقل 18 تا 20 سال به همین منوال با این سازمان همکاری می‌کردند.

وی بیان داشت: سال‌های گذاشته میراث فرهنگی قرار داد همکاری مدت داربا ما امضاء می‌کرد ولی امسال تاکنون قراردادی با ما منعقد نکرد.

*عدم دریافت حقوق پنج ماهه و رضایت از روند ادامه فعالیت

این کارمند که قرار است تسویه حساب با وی انجام شود در ادامه بیان داشت: با وجود اینکه پنج ماه از سال گذشت و حقوق دریافت نکردیم ولی حاضریم زمینه‌ای فراهم شود تا ما همچنان به روند فعالیت‌مان در این سازمان ادامه دهیم.

*نداشتن پروژه دلیل خداحافظی با 160 نیروی کار

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران با تایید تسویه حساب با 160 نفر از پرسنل پروژه‌ای و حق‌التدرسی و عمرانی این اداره کل اظهار داشت: به دلیل نداشتن پروژه و نداشتن تخصیص برای اجرای پروژه مجبور با تسویه حساب با این افراد هستیم.

سیف‌الله فرزانه درباره تسویه حساب با نیروهای حق‌التدریسی گفت: وقتی آموزش در اداره نداریم نگه داشتن این افراد در اداره توجیهی ندارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: این افراد برای اجرای پروژه‌های امانی در این سازمان به کارگیری شدند و مدت زمان مشخص هم برای فعالیت آنها در سازمان تعریف شده بود ولی در حاضر امکان به کارگیری و فعالیت آنها در سازمان وجود ندارد.

*اعتبار سازمان صفر است

وی دلیل تسویه حساب با این افراد را نداشتن اعتبار کافی برای اجرای پروژه‌های عمرانی عنوان کرد و گفت: اعتبارات سازمان میراث فرهنگی در دو بخش ملی و استانی اختصاص داده می‌شود.

فرزانه بیان داشت: وقتی اعتبار سازمان ما صفر است این افراد را کجا نگه داریم.

این مسئول خاطر نشان کرد: شش ماه این افراد اضافه‌تر در این سازمان حفظ شدند وقتی اعتبار کافی ندارم به ناچار باید از این افراد خداحافظی می‌کردم.

مدیرکل میراث فرهنگی در ادامه تصریح کرد: به‌کار گیری این افراد با مصوبه بود و در حال حاضر اعتباری برای اجرای این مصوبات نداریم.

این مسئول در باره سابقه‌کاری برخی از این افراد که دارای 18 سال سابقه هستند، بیان داشت: برخی از این افراد در غالب اجرای پروژه با سازمان همکاری داشتند.

وی اضافه کرد: برخی از این افراد مربیان حق‌التدریسی و تعدادی نیز در قالب پروژه با ما همکاری داشتند که به عنوان ناظر فنی پروژه با سازمان همکاری داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی درباره حفظ این نیروها گفت: با هیچ یک از این افراد ما قراردادی نداریم.

وی در پاسخ به این سئوال فارس که نداشتن قرارداد خودش جای سئوال دارد، اظهار داشت: قرارداد داشتیم، ولی قرارداد کاری مشخص داشتیم.

*تنها راه حفظ افراد تعریف پروژه جدید

این مسئول بیان داشت: تنها راه برای حفظ این افراد تعریف پروژه از جانب دولت است.

فرزانه درباره عدم امضاء قرارداد برخی از این افراد ابراز داشت: برخی از این افراد تا 31 تیرماه قرار داشتیم و ما به دلیل دلسوزی به این افراد تسویه حساب نکردیم و تلاش کردیم که این افراد را حفظ کنیم که موفق نشدیم.

*به‌کارگیری دو باره با تعریف پروژه جدید

این مسئول گفت: بسیاری از پروژه به صورت مصوبه داریم ولی تخصیص برای اجرای این پروژه نداریم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران در ادامه تصریح داشت: پروژه نیمه‌کاره به صورت مصوب داریم ولی هیچ رقمی به ما تخصیص نیافت.

وی در پایان گفت: هر وقت تخصیص اجرای پروژه در اختیار ما قرار بگیرید این افراد در سازمان به کارگیری می‌شوند. /فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

زینال 1 دي 1392
سلامی چو بوی خوش آشنایی
تا زمانی که افراد بی لیاقت سکان دار معاونت توسعه ، مسول دریافت بودجه و پیگیری این نوع کارها با بی درایتی مدیر کل وجود دارند ، همیشه ما و خانواده های ما شب عید با این استرس برخورد نموده ایم ، آگر بازرسان بازرسی مستقر افراد با سواد بودند ، چگونه اعتبارات ما در پایان سال مالی برگشت میخورد یا مستند سازی میگردد، تا کی ما باید ببینیم افراد آشنا مسئولین اداره کل از بالا گرفته تا پایین در اکثر صدراتها در خانه نشسته و قرادا د آنها معین گشته ولی پرسنل سابقه دار خدمتی با حداقل 8 یا 10 و بالاتر هنوز قرادادشون درست نشده است ، امیدوارم قوه قضائیه و اطلاعات وارد شده و بساط این بی عدالتی ها در دولت تدبیر و امید برچیده شود
" یا مهدی (عج) تو تدبیری بنما که دست اندرکاران همه نمک گیر همند"
lمحمد 1 دي 1392
مدیرمحترم شما که بوجه نداریدچراروی زمینهای مردم اسم گذاری میکنیدخواهشمندیم زمینهایی که نام گذاری کردیدراخریداری نمایید.
نا شناس 1 دي 1392
تدبیره دیگه!!!!
نا شناس 1 دي 1392
چشم نماينده هاي شهرمان روشن كه چقدر بدردمردم خوردند0ساري شهري روبه افول بيشتر سرمايه هاي انساني
نا شناس 1 دي 1392
قابل توجه کسانی که کامنت می گذارید لطفاً موضوع را دقیقا بررسی کنید و از دولت گذشته بپرسید بر چه مبنا این افراد را بدون پشتوانه استخدامی و اعتباری وارد سیستم کرده است؟ چرا دولت گذشته پاسخگو نیست؟
نا شناس 1 دي 1392
متاسفم اونوقت من با چه اعتماد به نفسی باید انتظار شغل داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آقای روحانی داری چکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 1 دي 1392
درود بر روحاني
نا شناس 1 دي 1392
اون اقايي كه نوشته تدبره ديگه بايد بهش گفت بله اخراج جريان فكري اقاي مشايي و باقيمانده تفكر ايشون تدبيره اساسيه
نا شناس 1 دي 1392
روحاني درود بر تو و بر صداقتت.. بيا مازندران ببين بعضي ها چشم ارامش اين مردم رو ندارن و به هر قيمتي ميخان ملت رو عذاب بدن
نا شناس 1 دي 1392
پروژه موزه منطقه ای شمال چی شد؟ قرار بود کنار رود تجن احداث بشه(البته با چند بار تغییر مکان!!)....راه بندازین این بنده خدا ها بیان سر کار خوب....
م.ع 1 دي 1392
شمال نيوز متاسفم برات
نا شناس 30 آذر 1392
حتما از بستگان آقایان بودند که همین جور فله ایی وارد شدند مثل همه ادارات در این چند سال گذشته
نا شناس 1 دي 1392
خدا لعنت کند کسانی را که با سیاسی بازی خلق الله را در کسب نان سفره های خود دچار شرمندگی نزد زن و فرزند خود می نمایند. جزای همه انها با امام حسین ع
نا شناس 1 دي 1392
همه این افراد از بستگان کارکنان موجود می باشند و در ازای یکسری بده بستن ها مشغول شده اند.البته این افراد هم اخراج شوند هیج چیز اتفاق نمی افتد.همانگونه که میراث را هم تعطیل شودچیزی عوض نمی شود.چون ضعیف است پروژه ای نمیتونه اجرا کند.
نا شناس 1 دي 1392
این برنامه ها همه بهانه می خواهند فرزانه را برکنار کنند حالا ببینید
نا شناس 2 دي 1392
آنچه که مهم است این است که در دولت گذشته مدیران بسیاری از افراد را با عنوان نیروی پروژه ای استخدام کرده و پشت میز نشانده تا مگس بپرانند بع پول بیت المالی که باید صرف بهسازی مرمت و تعمیر آثار باستانی و مراکز گردشگری شود حقوق این دوستان مگس پران جهت نشستن پشت میز می شود. در حالی که بیشتر این دوستان از آشنایان و فامیل مدیرکل و روئسای ادارات و ... هستند بد بخت مردم ما و لعنت خدا بر کسانی که به بیت المال این مملکت خیانت ها کردند که اکنون صدایش در حال درآمدن است
شاكي پرونده 2 دي 1392
جناب آقاي روحاني بياييد تحويل بگيريد اين بود كليدي كه مي گفتيد همه رو كه خالي كردند . هيچ هيچ نظارتي بر ادارات استان مازندران وجود ندارد اين تازه يكي از ادارات است حتي در بيمارستانها اوضاع از اينهم بدتر است كي ميخواهيد رسيدگي كنيد حتما بايد اتفاقي بيافتد تا نظرها جلب شود . جناب آقاي فرزانه و آقاي عليزاده وقتي از عهده مديريت بر نمي آييد چرا اين سمت رو قبول ميكنيد كو قرارداد - كو عيديهايي كه در اين چند سال دريافت نشده - كو بيمه ها - و همينطور چرا حقوق هاي مان هميشه كسري داره ؟؟؟؟؟؟؟؟
حتي حقوقمان طبق قانون اداره كار هم نيست چه كسي بايد جوابگو باشد ؟؟؟؟؟؟ مگه نه اينكه عرق كارگر تا خشك نشده مزدش را بايد داد كجاست مسلمانيتتان ؟ از خدا و اينهمه حق الناس بترسيد چگونه بايد جوابگو باشيد اگر سر شماها نيايد سر فرزندانتان حتما مي آيد ......
افرادي كه پارتيهاي قوي دارند خيلي راحت جذب ميشوند ما حقي نداريم؟ شما افراد را با پارتيهايشان ميشناسيد يا با توانمنديهايشان ؟ واقعا برايتان متاسفم . گفتن كه دوباره نيروها برگردن باچه تضميني با همان شرايط پايين تر از كارگري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 2 دي 1392
جالبه الان همه مدعی اند 8 سال پدر مردم در اومد ،همه جور بی احترامی شد هیچکس نگفت محمود چکار میکنی؟ حالا ظرف 4 ماه انتظار معجزه از دولت روحانی دارن./کاش بجای گله گذاری موانع پیشرفت رو به سهم خودمون برداریم.!!!
ضمنا اون آقایونی که در راس کار بودن باید جوابگوی این جوون ها باشند که بر چه اساسی استخدامشون کردن ؟ منبع پرداخت حقوق ومزایای این افراد چگونه بود؟ اگه کشکی جذب شدن حالا جوابشونو منطقی بدن.
دیبا 3 دي 1392
از شمال نیوز یه خواهش دارم که لیست این افراد رو با سابقه خدمتیشون با پارتی بازی بگیره و خودش در این رابطه نظر بده که چند درصد این افراد در دولت آقای احمدی نژاد آمدند و چند درصد نیامدن تا برای خوانندگان روشن بشه و بعد بیان اینجا نظرات سیاسی بدن البته کاملا درسته که بعضی فله ای سرکار امدن ولی دیگه قراردادشون پروژه ای نبوده و از همون اول یه قرارداد محکم با هاشون بستن ضمنا خوب فیش حقوقی اینها رو چک کنن تا ببینن نه تنها این افراد بلکه کلیه کارمندان این سازمان عریض و طویل با چه حقوقی زندگی خانواده هاشون رو اداره میکنن
.. 3 دي 1392
با سلام وخسته نباشید من یکی از این اخراجیها میباشم با 8 سابقه که سابقه بیمه ایم برام کمتر از 3 سال میباشد و در طی این چند سال از کمترین حق قانونی خود که شامل حقوق قانونی و عیدی و سنوات و بیمه میباشد استفاده نکرده ام.من خودم چندین بار به آقای احمدی نژاد و دکتر روحانی این موضوع را ایمیل کردم وحتی به نهاد رهبری و سایتهای خبری از جمله 20:30 و...ولی هیچ کسی جوابگو نیست.اگرهم به ماها گفتن برگردین فقط به خاطر اینه که خواستن از آتیش و تندی این موضوع کم کنن تا بعد از عید هر کاری دوست داشتن انجام بدن...آقای فرزانه بر فرض درست امسال بودجه عمرانی اداره کل تقریبا صفر شده پس چرا پارسال تمام بچه های حق التدریسی که نزدیک به 74 نفر بودن رو از برج 10 بیکار کردین؟این فقط بازی سیاسی برای بدست آوردن بودجه عمرانی...مشکل کار یه جای ذیگه هست
ارشاد 6 دي 1392
آقای دکتر نجفی خواهش میکنم به وضعیت نابسامان میراث فرهنگی استان مازندران رسیدگی کنید،، و مدیران و معاونین نالایق رو کنار بذارید فقط کافیه یه هیات نظارت و بازرسی رو مامور کنید تا صحت گفته های این 160 نفر همه چیز رو اثبات کنه،،! ما امیدمون اول به خدا و بعد به دولت دکتر روحانی دولت تدبیر و امیده تا انشاالله این بی عدالتیها تو ادارات و کشورمون ریشه کن بشه
علی 24 اسفند 1392
الان 9 ماه هست که حقوق نگرفتیم از میراث فرهنگی با توجه به متاهل بودن و فرزند داشتن پس عدالت کجاست چه کسی باید جوابگو باشد بچه های یگان حفاظت که در تمامی امور دخالت دارند و ول میگردن و 3 برابر ظرفیت جذب شدن واقعا از کجا اومدن همه تنشها از این یگان حفاظته کسی هم جولوشونو نمیگیره اقای بزرگ نیا خواهشن بررسی بفرمایید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.